Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, March 08, 2011

Sigh:)

Salah satu impian aku di sini adalah biarlah sebelum aku keluar dr sini aku nak berusaha dapatkan mesin baru tuk lab ni..nak senangkan staff aku buat keje dan xde stress melampau..

Got a phone call from the Director this afternoon..

"Fasihah, I dah tunjuk ur proposal to Datuk and Datin, they cant give u 4 items but they agree to give u 2 items..so u've got clinical chemistry 300K and ABG 70K..I nak u prepare spec and quotation asap"..

Wahhhhhhahaha..aku sangat terujaaaaa..

Sangat la daif mesin lab aku ni..dah berumur 10 thun lebih..da nak nazak pon..asik rosak je buat mood aku hangin sokmo..ngn komplen pakar x henti2 pasal service tergendala mesin asik buat perangai..akhirnyeee..I'm smillllinnnggggg sampai ke telinga!

TQ Pengarah..

Walaupon panas hati kejap pasal isu u nak amik lab i buat bilik x ray..tapi i sayang u sbb u bagi mesin baru kat i!

sephiiroth

1 comment:

~Hayati~ said...

bestnye sha...huhu..bos aku sbok nk LIS n ABG tp hosp aku bknla besar mne nk ade ABG tuu..huhuhu